قرآن کریم: بنده نسبت به پروردگار خویش بسیار ناسپاس هست

خرید بک لینک

سلام.

خدای بزرگ و مهربون رو همیشه باید شکر کرد و از او ممنون بود.

حتی اگه به آرزوهامون نرسیم.

خداونده عزیزه من،تموم کاراش نعمت یا حکمته.

اگه از خدای مهربون تشکر نکنیم،دچار ناراحتی،افسردگی و دیوانگی میشیم

اگه از خدای مهربون چلوکباب خواستیم و خدای مهربون بهمون نون خالی داد،باید از او تشکر کنیم.

اگه از خدای مهربون خواستیم که پزشکی قبول بشیم و به جاش یه چیز دیگه قبول شدیم باید از او تشکر کنیم.

میدونید چرا؟

به عکسهای ذیل نگاه کنید.

آیا میدونید که همه این بندگان خدا دلشون میخواست که جای شما باشند؟

اگه جای این بندگان خدا بودید چه میکردید؟

سختیها رو عامل محکم شدن و قوی شدن اراده ام میدونم و از خداوند مهربون ممنونم

امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:37

صفحه بندی