سلام.![]()
خدای بزرگ و مهربون رو همیشه باید شکر کرد و از او ممنون بود.![]()
حتی اگه به آرزوهامون نرسیم.![]()
خداونده عزیزه من،تموم کاراش نعمت یا حکمته.![]()
اگه از خدای مهربون تشکر نکنیم،دچار ناراحتی،افسردگی و دیوانگی میشیم![]()
![]()
![]()
اگه از خدای مهربون چلوکباب خواستیم و خدای مهربون بهمون نون خالی داد،باید از او تشکر کنیم.![]()
![]()
اگه از خدای مهربون خواستیم که پزشکی قبول بشیم و به جاش یه چیز دیگه قبول شدیم باید از او تشکر کنیم.![]()
میدونید چرا؟ ![]()
به عکسهای ذیل نگاه کنید.![]()
آیا میدونید که همه این بندگان خدا دلشون میخواست که جای شما باشند؟![]()
اگه جای این بندگان خدا بودید چه میکردید؟![]()
![]()








سختیها رو عامل محکم شدن و قوی شدن اراده ام میدونم و از خداوند مهربون ممنونم![]()
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130