سلام به همگی![]()
من برگشتم![]()
نظرخواهی برای این پست بازه
از 24 دی ماه و بعد از اتمام امتحاناتم،دوباره شروع به نوشتن و کامنت گذاشتن میکنم![]()
با آرزوی سلامتی ![]()
و تشکر ازهمتون![]()

میخام بگم که یه بیشوری رفته وبلاگ خواهره عزیزم نازنین خانم و بهش توهین و بی احترامی کرده.![]()
فهم و شور و تربیت خانوادگیشو نشون داده![]()
اون شخص بیشور یه خانمه![]()
میخوام بگم آدم بدبخت و نفهم،یاد بگیر عین بزدلا نباشی،اسم و آدرسه خودتم بدی،بعدش بری توهین کنی
حتمن اگه از تو خاک برسر بپرسن دینت چیه؟ میگی اسلام.![]()
بدم میاد از بزدلایی مثل تو که بدون اسم و آدرس میرن به این و اون توهین و بی احترامی میکنن.![]()
آدمهایی که شهامت ندارن آدرسشونو بزارن و بی احترامی میکنن،خیلی آشغالن
من جای تو باشم میگم من یک حیوانم.چون انسانها ذاتشون مهربونیه و تو یک حیوان کثیف و بیشخصیتی که چیزی به نام خونواده نداری.![]()
اینم از طرف خواهره عزیزم نازنین خانم حواله به روحه پدرت
امید...ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147