من برگشتم

خرید بک لینک

سلام به همگی

من برگشتم

نظرخواهی برای این پست بازه

از 24 دی ماه و بعد از اتمام امتحاناتم،دوباره شروع به نوشتن و کامنت گذاشتن میکنم

با آرزوی سلامتی

و تشکر ازهمتون

میخام بگم که یه بیشوری رفته وبلاگ خواهره عزیزم نازنین خانم و بهش توهین و بی احترامی کرده.

فهم و شور و تربیت خانوادگیشو نشون داده

اون شخص بیشور یه خانمه

میخوام بگم آدم بدبخت و نفهم،یاد بگیر عین بزدلا نباشی،اسم و آدرسه خودتم بدی،بعدش بری توهین کنی

حتمن اگه از تو خاک برسر بپرسن دینت چیه؟ میگی اسلام.

بدم میاد از بزدلایی مثل تو که بدون اسم و آدرس میرن به این و اون توهین و بی احترامی میکنن.

آدمهایی که شهامت ندارن آدرسشونو بزارن و بی احترامی میکنن،خیلی آشغالن

من جای تو باشم میگم من یک حیوانم.چون انسانها ذاتشون مهربونیه و تو یک حیوان کثیف و بیشخصیتی که چیزی به نام خونواده نداری.

اینم از طرف خواهره عزیزم نازنین خانم حواله به روحه پدرت

امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 9:16

صفحه بندی