متن جدید

خرید بک لینک

سلام به همه دوستان و خوانندگان محترم وبلاگم

میخوام از همه کسانی که از من عکس و شماره تلفن نمیخوان و منو جای شوهره آیندشون نمیبینن،و با مزخرفاتشون منو آزار نمیدن،صمیمانه تشکر کنم

ورود خانمهای روانی و مشکل دار هم به این وبلاگ اکیدن ممنوع.برید گمشید.

به کسی هم ربطی نداره که به کی محبت میکنم و جواب کامنته مردمو چه جوری میدم .مگه صاحب منین یا من اموال شماها هستم که بهم میگین برای این اشخاص کامنت نزار و جوابشونو نده.به شماها چه مربوط

یه وقتهایی خیلی از ماها ملاحظه مردم رو میکنیم.

مثلن پیش خودمون فکر میکنیم که اگه به کسی کمک نکنیم،ناراحت میشه.

اگه به کسی پول قرض ندیم ناراحت میشه

به درک...................

بزارید طرف ناراحت بشه

آدم اول باید به فکر سلامتی و راحتی خودش باشه،بعد به فکر دیگزان

مثلن مثل قضیه خمس،من سئوال کردم بهم گفتن باید یک پنجم مال اضافه رو کمک کرد.نه بیشتر.

مالی که زیادیه و طرف نمیدونه چیکار کنه

مثلن من 500 جفت کفش دارم،به دردم نمیخوره،میدمش به مردم

ولی

اگه یک جفت کفش داشته باشم و کسی اونو از من بخواد بهش نمیدم.حالا طرف ناراحت هم بشه به جهنم و به درک

اصلن بره گمشه

امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: پنجشنبه 17 بهمن 1398 ساعت: 9:16

صفحه بندی