سلام به همه دوستان و خوانندگان محترم وبلاگم![]()
میخوام از همه کسانی که از من عکس و شماره تلفن نمیخوان و منو جای شوهره آیندشون نمیبینن،و با مزخرفاتشون منو آزار نمیدن،صمیمانه تشکر کنم![]()
ورود خانمهای روانی و مشکل دار هم به این وبلاگ اکیدن ممنوع.برید گمشید.![]()
به کسی هم ربطی نداره که به کی محبت میکنم و جواب کامنته مردمو چه جوری میدم .مگه صاحب منین یا من اموال شماها هستم که بهم میگین برای این اشخاص کامنت نزار و جوابشونو نده.به شماها چه مربوط

یه وقتهایی خیلی از ماها ملاحظه مردم رو میکنیم.![]()
مثلن پیش خودمون فکر میکنیم که اگه به کسی کمک نکنیم،ناراحت میشه.![]()
اگه به کسی پول قرض ندیم ناراحت میشه![]()
به درک...................
بزارید طرف ناراحت بشه![]()
آدم اول باید به فکر سلامتی و راحتی خودش باشه،بعد به فکر دیگزان![]()
مثلن مثل قضیه خمس،من سئوال کردم بهم گفتن باید یک پنجم مال اضافه رو کمک کرد.نه بیشتر.![]()
مالی که زیادیه و طرف نمیدونه چیکار کنه![]()
مثلن من 500 جفت کفش دارم،به دردم نمیخوره،میدمش به مردم![]()
ولی
اگه یک جفت کفش داشته باشم و کسی اونو از من بخواد بهش نمیدم.حالا طرف ناراحت هم بشه به جهنم و به درک![]()
اصلن بره گمشه![]()
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123