من با تحقیق زیاد به این نتیجه رسیدم که همه اشخاصی که ایرانی, هستند و یا اصالتاً ذاتشون ایرانی,ه ، بهترین و شریفترین انسانهای روی کره زمین هستند.![]()
![]()
![]()
آمار من نشون میده که 99/99 درصد ایرانی,ها بسیار خوب هستند.![]()
![]()
![]()
از آن 0/01 درصد باقیمانده ، 0/005 درصدشون به اشتباه ، راه خطا رفته اند و 0/005 درصد باقیمانده ذاتاً شیشه خرده دارن و خیلی پلیدن
ایرانی, باشرفه ، وطن پرسته ، مهربونه اینها خصوصیات 99/99 درصد هم وطنای عزیزه منه![]()
بهتون ثابت میکنم,![]()
با سه مثال ساده و بیان چند واقعیت در جامعه![]()
![]()
داشتم در خیابان قدم میزدم ، دیدم شخصی داخل سطل زباله شده و داره ظروف فلزی غذا رو از توی سطل آشغال جمع میکنه![]()
ناراحت شدم![]()
خواستم بهش کمک کنم.![]()
دستمو توی جیبم کردم و خواستم بهش پول بدم![]()
اما![]()
در کمال تعجب بهم گفت آقا برو ، من گدا نیستم![]()
مثال دوم
وقتی قسمتی از بدنتونو از دست میدین و یا خونریزی دارین ، ناراحت میشین و بعضی هاتون گریه میکنین((این شامل خودمم میشه))![]()
اما وقتی تاریخ جنگ تحمیلی رو مطالعه میکنین ، متوجه میشین که یک ایرانی, شجاع به اسم حسین فهمیده که 13 سال سن داره ، خودشو زیر تانک دشمن منفجر میکنه![]()
مثال سوم
رفته بودم میدان بهارستان ، متوجه پیرمرد دستفروش نابینایی شدم که داشت شونه میفروخت.
شانه دانه ای هزار تومان بود.به پیرمرد یک اسکناس دوهزارتومانی دادم و خواستم بروم که مچ دست منو گرفت و باقی پولمو به زور بهم داد![]()
اما...................
حالا بیان واقعیت ها ![]()
همونطوریکه همتون میدونین ، به دلیل گرانی اجناس ، مردم در خریدهای روزانه خود حتی تهیه جاهاز عروسی و گرفتن عروسی ، تهیه مواد غذایی ، دارویی و..............با مشکل مالی روبرو هستند![]()
فکر میکنین آنها دلشون نمیخواد که در رفاه و نازو نعمت باشند ؟ چرا میخوان![]()
اما نه به هر قیمتی![]()
فقط از راه حلال![]()
آنها راضی هستند که سخت ترین شرایطو داشته باشند ولی خلاف دستورات خداوند متعال راه کج نروند![]()
میدونید برای چی؟![]()
برای اینکه ذاتاً خوب هستند![]()
چون همشون ایرانی, هستند![]()
درود بر ملت بزرگوار و شریف و مهربون و زحمت کش ایران![]()
![]()

هیچوقتی یک ایرانی, نابود نمیشه مگر اینکه در مواجه با مشکلات تسلیم بشه و جا بزنه![]()
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97