سلام.![]()
![]()
اگه کسی اومد توی وبلاگتون و به شما ابراز علاقه کرد و شما رو خواستگاری کرد،بهش اعتماد نکنین.![]()
او دنبال هوا وهوسه یا یک الافه که حوصله اش سررفته.![]()
اگه کسی توی وبلاگ به شما شماره تماس داد و از شما خواست که باهاش تماس بگیرین چون کارتون داره ، از اون شخص بخواهین که کارش رو توی وبلاگتون کامنت بزاره و مطلقن بهش زنگ نزنین.
حواستون خیلی جمع باشه ![]()
چون بعضی ازنویسندگان وبلاگها مردهستند ولی خودشو زن معرفی میکنن و بالعکس.![]()
از نوشتن فامیل واقعی خود در وبلاگ یا ایمیل خودداری کنید.![]()
از دادن اطلاعات شخصی خود به کسانی که نمیشناسیشون ، خودداری کنید![]()

وقتیکه عاشق صورت کسی میشین و قصد ازدواج با اون شخص رو دارید ، به این موضوع توجه داشته باشید که برای زندگی مشترک حتما باید خصوصیات اخلاقی و سلیقه هایتان نزدیک به هم باشد.![]()
آقایونی که قصد ازدواج کردن دارین، به این موضوع توجه کنین که زن کنیز یا برده نیست![]()
باید بهش احترام بزارین ، پول خرجش کنین و هرچی که توی خونه گفت بهش بگین چشم![]()

امید...
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124