
من چند تا آیه از قرآن کریم رو براتون مینویسم.میخوام ازتون خواهش کنم هروقت دلتون خواست ودوست داشتید کتاب قرآنو به زبونی که متوجه میشید یکبار بخونید.فارسی کردی لری عربی یا هر زبونی که میفهمید. امکان نداره یک جاهایی گریه نکنید. خیلی قشنگ و آموزندس .باور کنید به خیلی از مسایل مهمxa0xa0 پی میبرید xa0و فهم و درک بالاتون بیشتر و روحیتون عالی میشه .البته با زبونی که بفهمید.یکبار خواندن کامل این کتاب به زبانی که...
ادامه مطلب