من چند تا آیه از قرآن کریم رو براتون مینویسم.میخوام ازتون خواهش کنم هروقت دلتون خواست ودوست داشتید کتاب قرآنو به زبونی که متوجه میشید یکبار بخونید.
فارسی کردی لری عربی یا هر زبونی که میفهمید.
امکان نداره یک جاهایی گریه نکنید. خیلی قشنگ و آموزندس .باور کنید به خیلی از مسایل مهم پی میبرید و فهم و درک بالاتون بیشتر و روحیتون عالی میشه .البته با زبونی که بفهمید.یکبار خواندن کامل این کتاب به زبانی که میفهمید مثل فارسی کلن شاید 10 ساعت از عمر 120 سالتونو بگیره ولی خیلی تو روحیتون اثر مثبت میذاره
قران کریم:














ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: بدون, نویسنده: بازدید: 88