بدون شرح

خرید بک لینک

من چند تا آیه از قرآن کریم رو براتون مینویسم.میخوام ازتون خواهش کنم هروقت دلتون خواست ودوست داشتید کتاب قرآنو به زبونی که متوجه میشید یکبار بخونید.

فارسی کردی لری عربی یا هر زبونی که میفهمید.

امکان نداره یک جاهایی گریه نکنید. خیلی قشنگ و آموزندس .باور کنید به خیلی از مسایل مهم پی میبرید و فهم و درک بالاتون بیشتر و روحیتون عالی میشه .البته با زبونی که بفهمید.یکبار خواندن کامل این کتاب به زبانی که میفهمید مثل فارسی کلن شاید 10 ساعت از عمر 120 سالتونو بگیره ولی خیلی تو روحیتون اثر مثبت میذاره

قران کریم:

  1. بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را
  2. یاری بجویید از من به صبر و نماز و مقاومت
  3. اگر خدا ترس و پرهیزکار باشید مکر و حیله هیچکس بر شما کارگر نیست
  4. من به شما بندگان از رگ گردن نزدیکترم شما رو می بینم حرفتان را می شنوم و دعایتان را مستجاب میکنم.
  5. اگر انسان فکر میکند که ما او را در دنیا و آخرت یاری نمیکنیم طنابی به سقف بیاویزد و خود را بر آن دار بزند, ببیند آتش خشمش کم میشود یا نه
  6. انسان چون برایش گرفتاری پیش آید نهانی و آشکار ایستاده و نشسته ما را میخواند و چون مشکلش حل شد پی کار خود میرود و منو فراموش می کند انگار نه انگار که مشکلی بوده و خدایی وجود داشته است.
  7. ما از شما بندگان حتی راجع به آنچه که در ذهن شماست و انجام نداده اید سوال خواهیم کرد
  8. چه بسیار چیزها که فکر میکنید خیر و صلاحتان در آنهاست در حالیکه این طور نیست و چه بسیار چیزها که فکر میکنید خیر و صلاحتان درآن چیزها نیست در حالیکه این طور نیست و خدا دانا و عالم است
  9. خدا شما را بس است
  10. از هیچکس نترسید از من بترسید
  11. هر آنچه خدا بخواهد همان خواهد شد نه آنچه که بنده بخواهد
  12. هرگز به خاطر آنچه به دست می آورید خوشحال و مغرور نشوید و به خاطر آنچه از دستتان رفت افسرده و ناراحت نشوید
  13. ما شما بندگان را به سختیها و بلاها امتحان میکنیم و بازگشت همه شما به سوی ماست
  14. جزء خدای مهربان هیچ دوستی ندارید
امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: بدون, نویسنده: بازدید: 88 تاريخ: چهارشنبه 29 شهريور 1396 ساعت: 10:53

صفحه بندی