
برای خوشبخت بودن ، باید احساس خوشبختی کرد. حتی اگر خوشبخت نبود خوشبختی یعنی تشکر از خدا و راضی بودن و خندیدن و شاکر بودن و تسلیم او بودن خیلی ها هستن که از نظرما آدم بدبختی هستن ولی از نظر خودشون خوشبختن و خیلی ها هم هستن که در ظاهر خوشبختن ولی در باطن خیلی بدبختن احساس خوشبختی کنید و بخندین حتی اگر در بدترین شرایط بودین چرا که خدای ما همان خدایی است که خدای حضرت محمد و عیسی و..........بوده و ما...
ادامه مطلب