برای خوشبخت بودن ، باید احساس خوشبختی کرد.
حتی اگر خوشبخت نبود
خوشبختی یعنی تشکر از خدا و راضی بودن و خندیدن و شاکر بودن و تسلیم او بودن
خیلی ها هستن که از نظرما آدم بدبختی هستن ولی از نظر خودشون خوشبختن
و خیلی ها هم هستن که در ظاهر خوشبختن ولی در باطن خیلی بدبختن
احساس خوشبختی کنید و بخندین حتی اگر در بدترین شرایط بودین
چرا که
خدای ما همان خدایی است که خدای حضرت محمد و عیسی و..........بوده و ما رو خیلی دوست دارد
به خاطر خودمان
و به ما کمک میکند.
خدایا با همه مشگلات و گرفتاریها شکرت
از ما آدم ضعیفتر و بیچاره تر هم وجود داره
اونها دلشون میخواد که جای ما باشند.
خدای مهربون
روحیمونو بالا ببر و لطف و کرمتو از ما نگیر و قدرت مبارزه با زندگی رو به ما بده
باید خدا رو باور کنیم.تواناییهامونو درک کنیم. و بدونیم که میتونیم
نوشته شده در جمعه بیستم مرداد ۱۳۹۶ ساعت 12:17 توسط : ت | دسته :
امید...