خوشبخت ترین آدم دنیا

خرید بک لینک

برای خوشبخت بودن ، باید احساس خوشبختی کرد.

حتی اگر خوشبخت نبود

خوشبختی یعنی تشکر از خدا و راضی بودن و خندیدن و شاکر بودن و تسلیم او بودن

خیلی ها هستن که از نظرما آدم بدبختی هستن ولی از نظر خودشون خوشبختن

و خیلی ها هم هستن که در ظاهر خوشبختن ولی در باطن خیلی بدبختن

احساس خوشبختی کنید و بخندین حتی اگر در بدترین شرایط بودین

چرا که

خدای ما همان خدایی است که خدای حضرت محمد و عیسی و..........بوده و ما رو خیلی دوست دارد

به خاطر خودمان

و به ما کمک میکند.

خدایا با همه مشگلات و گرفتاریها شکرت

از ما آدم ضعیفتر و بیچاره تر هم وجود داره

اونها دلشون میخواد که جای ما باشند.

خدای مهربون

روحیمونو بالا ببر و لطف و کرمتو از ما نگیر و قدرت مبارزه با زندگی رو به ما بده

باید خدا رو باور کنیم.تواناییهامونو درک کنیم. و بدونیم که میتونیم

نوشته شده در جمعه بیستم مرداد ۱۳۹۶ ساعت 12:17 توسط : ت | دسته :

امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: خوشبخت,ترین,دنیا, نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 18:52

صفحه بندی