
وقتیکه مصیبت یا رنجشی وارد زندگیمون میشه ، نباید اجازه بدیم که به اعصاب و روان ما آسیب برسه. مشکلات خانه،فقط مربوط به خانه است. مشکلات سرکار ، فقط مربوط به سرکار است. xa0 اگر ما ناراحتی و عصبانیت خود ر...
ادامه مطلب
برای خوشبخت بودن ، باید احساس خوشبختی کرد. حتی اگر خوشبخت نبود خوشبختی یعنی تشکر از خدا و راضی بودن و خندیدن و شاکر بودن و تسلیم او بودن خیلی ها هستن که از نظرما آدم بدبختی هستن ولی از نظر خودشون خوشبختن و خیلی ها هم هستن که در ظاهر خوشبختن ولی در باطن خیلی بدبختن احساس خوشبختی کنید و بخندین حتی اگر در بدترین شرایط بودین چرا که خدای ما همان خدایی است که خدای حضرت محمد و عیسی و..........بوده و ما...
ادامه مطلب