
همیشه افسردگی و ناامیدی بدترین مرحله زندگی آدم است. شخص افسرده و ناامید با توجه به شرایط روحیش ممکنه هر حماقتی انجام بدهد. اگر با مشاوره نتونستین بهش کمک کنین سعی کنید عصبانیش کنید.چون بدنش آدرنالین ترشح میکند و شخص میخواهد مبارزه کند.مثلن با مشت یوإش بزنید پای چشمش . نزنید بابا شوخی کردم نوشته شده در یکشنبه چهارم تیر ۱۳۹۶ ساعت 23:13 توسط : ت | دسته : ...
ادامه مطلب