نیم شوخی نیم جدی .

خرید بک لینک

همیشه افسردگی و ناامیدی بدترین مرحله زندگی آدم است.

شخص افسرده و ناامید با توجه به شرایط روحیش ممکنه هر حماقتی انجام بدهد.

اگر با مشاوره نتونستین بهش کمک کنین سعی کنید عصبانیش کنید.چون بدنش آدرنالین ترشح میکند و شخص میخواهد مبارزه کند.مثلن با مشت یوإش بزنید پای چشمش .

نزنید بابا شوخی کردم

نوشته شده در یکشنبه چهارم تیر ۱۳۹۶ ساعت 23:13 توسط : ت | دسته :

امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: شوخی, نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 18:52

صفحه بندی