همیشه افسردگی و ناامیدی بدترین مرحله زندگی آدم است.
شخص افسرده و ناامید با توجه به شرایط روحیش ممکنه هر حماقتی انجام بدهد.
اگر با مشاوره نتونستین بهش کمک کنین سعی کنید عصبانیش کنید.چون بدنش آدرنالین ترشح میکند و شخص میخواهد مبارزه کند.مثلن با مشت یوإش بزنید پای چشمش .
نزنید بابا شوخی کردم
نوشته شده در یکشنبه چهارم تیر ۱۳۹۶ ساعت 23:13 توسط : ت | دسته :
امید...ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: شوخی, نویسنده: بازدید: 76