
میدانید که خوشتیب ترین و زیباترین آدم روی زمین من هستم؟ میدانید که زشت ترین و بیریخت ترین آدم روی زمین باز هم من هستم؟ بستگی داره با چه نوع نگاهی به من نگاه کنید. اگر به مشکلات و گرفتاریها به چشم نابودگر نگاه کنید نابود میشید. اگر به مشکلات و گرفتاریها به چشم قدرت تقویت کننده درون و بالابرنده عزت نفس نگاه کنید همیشه پیروزید. بچه ها من شاید فقط بتونم پنجشنبه هاxa0یا جمعه ها بیام تو وب منو ببخشیدنوشت...
ادامه مطلب