میدانید که خوشتیب ترین و زیباترین آدم روی زمین من هستم؟
میدانید که زشت ترین و بیریخت ترین آدم روی زمین باز هم من هستم؟
بستگی داره با چه نوع نگاهی به من نگاه کنید.
اگر به مشکلات و گرفتاریها به چشم نابودگر نگاه کنید نابود میشید.
اگر به مشکلات و گرفتاریها به چشم قدرت تقویت کننده درون و بالابرنده عزت نفس نگاه کنید همیشه پیروزید.
بچه ها من شاید فقط بتونم پنجشنبه ها یا جمعه ها بیام تو وب منو ببخشید
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نگاه, نویسنده: بازدید: 79