در سه حالت آدم با فکر و خیالات منفی ، خیلی افسرده و ناراحت میشه.
1- وقتیکه گرسنه هست و رژیمه غذایی سخت میگیره.
2-وقتیکه خودش رو در آیینه نگاه میکنه و به نظره خودش پیر ، مریض و
بیریخت به نظر میاد.
3- وقتیکه دلش اون چیزهایی رو که دیگران دارند ، میخواد .
اما.............
خدا شمارو همینجوری و با داشتنه هر نوع چهره ای، فقط براساسه اخلاق
رفتار و اعمالتون دوست داره نه چیزه دیگه.
همیشه بینه مردم این رسم وجود داره که آدمهایه خوب رو دعا میکنند نه
آدمهای زیبارو.
انسان این توانایی رو داره که با توجه به علم و دانش ، به همه ی آرزوهاش
به جز درمونه بعضی از بیماریها و دوری از مرگ ، دست بیابه.اینو بدونید که
خیلی از افراده موفق در جهان ، با تلاش و زحمت بسیار از خانواده های
فقیر به درجات بالایه علمی و ثروت رسیده اند.
مثله پروفسور محمود حسابی
همیشه و هروقت به آنچه که ندارید ، افسوس نخورید.
اگه بچه ها براتون مقدوره به این وبلاگ سربزنین.ممنونم 
http://feresteh124.blogfa.com/

ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63