وقتی که به دادسرا یا زندان مراجعه میکنید ، می بینید که خیلی از آدم بدها
اسمه کوچکشان ، اسامی بسیار خوبه جامعه و روزگار هست.یا وقتی به یک
سری موسسات برای گرفتن وام مراجعه میکنید ، مجبورید نزول و ربا ، به
اسمه بهره همراه با اصله پول برگردانید.خدا کارهایه بد و نزول و ربا و...را حرام
نامیده است.اما خیلی از آدم بدها بافریب دیگران و منسوب کردنه خودشان به
خوبی و مؤمن بودن،این کارها را انجام میدهند.این اعمال و رفتار طبق دستورات
خدای بزرگ نیست.خدا تمامه انسانها را بر اساسه فطرت پاک خلق می کند و
از همه میخواهد که با شوق و اشتیاق به سمته او بروند.توبه رو می پذیرد چون
مهربان است.پس حواستون باشه ، اگه کسی کاره بدی کرد تویه هرلباس و
شخصیتی و خودش رو مؤمن و با خدا معرفی کرد ، هدفش گول زدنه شماست

اون آدمهایی که فکرمی کنند خدا وجود نداره به اعضایه بدنه خود نگاه کنند و
فکر کنند چه کسی میتونه یک انسان بسازه. کارهایه خدا با حکمته ، ولی
انسان ظرفیتش پایینه و درکش براش سخته
امید...ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109