وقتیکه بچه هستیم،فکر میکنیم که آدم بزرگها،خیلی زورشون زیاده و پوله
زیادی دارند و هرکاریکه دلشان بخواهد،می توانند انجام بدهند.
فکر میکنیم که اگر بزرگترها برایمان کاری نمی کنند،یا پولی خرج نمی کنند
به خاطره خسیس بودن و بد بودنشونه اما وقتیکه بزرگ میشویم و به
سرکار میرویم و تشکیله خانواده می دهیم،میفهمیم که در کودکی،تصوراته
غلطی از زندگی داشته ایم.
در بزرگسالی با حسرت و حسادت مینشینیم و به زندگی،پول،شغل و مقامه
دیگران نگاه می کنیم و مثله افراد نابینا،زیباییها و نعمتهایه خدایه
بزرگ را نمیبینیم.
ماهاهممون خوشبختیم اما بعضیهامون درک نمیکنیم
.به خدا قسم آنقدرآدمهایه پولدار هستند که بهترین زندگی رو دارند، بهترین
غذاها رو میخورند و هرسال به خارج از کشور میروند اما دلشون میخواهد
جایه تک تکه ما باشند.
برایه اینکه از زندگی لذتی نمیبرند و همش نگران و ناراحتند که مبادا مال و
ثروتشان کم شود .
ماها خوشبختیم،خیلی خوشبخت ولی درک نمیکنیم.

هیچ وقت دلتان برایه شخص ، اشخاص یا گروهی که در حقتان بدی یا
خیانت کرده اند نسوزه.حتی اگر در بدترین صورته ممکن دیدینشون.
قرآن کریم؛هرگز به نفع خیانتکاران به خصومت برنخیزید.
امید...ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 308