پست دیگر

خرید بک لینک

بسم الله الرحمن الرحیم

گاهی وقتها انسان روزگار وحشی رو مطیع و رام خود میکنه و هرچی بگه روزگار میگه چشم مثل انسانهای بااراده

گاهی اوقات روزگار سوار انسان میشه و انسان مثل الاق به حرف زور روزگار میگه چشم.مثل آدمهای بی اراده.

گاهی انسان سواربر خوشبختی میشه گاهی بدبختی سوار آدم میشه همه چیز فقط دست خود انسانه.نباید به رنج و غم روزگار رو داد تا پررو بشن .

ناراحتی ما برابر است با خوشحالی دشمنمان .

برای سلامتی و چشم نخوردن من لطفا اسفند دود کنید

-----------------------------------------------------------------------------

سر برج ان شاء الله مینوسم.

نوشته شده در جمعه بیست و سوم تیر ۱۳۹۶ ساعت 0:8 توسط : ت | دسته :

امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: دیگر, نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 18:52

صفحه بندی