بسم الله الرحمن الرحیم
گاهی وقتها انسان روزگار وحشی رو مطیع و رام خود میکنه و هرچی بگه روزگار میگه چشم مثل انسانهای بااراده
گاهی اوقات روزگار سوار انسان میشه و انسان مثل الاق به حرف زور روزگار میگه چشم.مثل آدمهای بی اراده.
گاهی انسان سواربر خوشبختی میشه گاهی بدبختی سوار آدم میشه همه چیز فقط دست خود انسانه.نباید به رنج و غم روزگار رو داد تا پررو بشن .
ناراحتی ما برابر است با خوشحالی دشمنمان .
برای سلامتی و چشم نخوردن من لطفا اسفند دود کنید
-----------------------------------------------------------------------------
سر برج ان شاء الله مینوسم.
نوشته شده در جمعه بیست و سوم تیر ۱۳۹۶ ساعت 0:8 توسط : ت | دسته :
امید...ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: دیگر, نویسنده: بازدید: 35