کسی که امر به معروف و نهی از منکر میخواهد انجام دهد،باید اول خودش آدمه درست و صالح و خوبی باشد.
هرگونه فحش،کتک زدن و توهین و تحقیر کردن،باعث میشه امر به معروف و نهی از منکر اثر معکوس داشته باشد.
هیچگونه زور و اجباری در این کار نباید باشد و باید کاری کرد که شخص با میل و رضایت قلبی و شوق و ذوق ، به سمت انجام دادن کار درست و خوب برود.
متأسفانه اشخاصی روانی و مریض در جامعه وجود دارند که با عقل و فکره ناقص خودشان ،تصور میکنند که آدمه خیلی خوبی هستند ، کارشان درسته و از همه ی آدمها بهتر هستند.
آنها با شیوه های قرونه وسطایی مثله فحش،داد زدن یا چک زدن و ...سعی میکنند که امر به معروف و نهی از منکر کنند.((آدمهای ترمز بریده بیریخت روانی))
در 99درصد امر به معروف و نهی از منکر کردن هيچ احتیاجی به خشونت نیست.
اسلام دینه خوبیهاست
امید...ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 55