در مسابقات ورزشی ، انتخابات و دعواهای سیاسی و ..... ، خیلی از مردم الکی حرص و جوش میخورند و دعوا میکنند.
در حالیکه هیچ سودی نمیبرند و برنده شخصه دیگری است .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در هیچ زمان و مکانی ، هیچ چیزی و شخصی نمیتواند شما رو بشکند و روحیتونو خراب و داغون کند،مگر اینکه خودتون به او اجازه بدین که این کار رو بکند.
اگر در محل کار یا زندگیتون ، یک آدمه مریض و روانی وجود دارد که با کارهای بد و اعصاب خرد کن ، باعث رنجش دیگران میشود ، در مقابله این شخص هیچ واکنشی انجام ندهید و خودتونو درگیر نکنید.
مطمئن باشید این کاررو شخصه دیگری حتمن انجام میدهد و کیفشو شما میبرید.
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65