دوستان خیلی خوب و ارزشمند من![]()
برای همه ما ، همیشه توی زندگیمون اتفاقاته ناگواری میوفته که یادآوری خاطرات مربوط به آن موضوع ، موجب آزرده شدنه روح و روانمون میشه.![]()
من از همتون خواهشی دارم.![]()
![]()
هروقت که خاطره ای ناگوار به یادتون اومد ، به خودتون تلقین کنید و با خودتون بگید که من برای یک ساعت همه چی رو فراموش میکنم و شادم ![]()
![]()
در مدت این یک ساعت اصلن به هیچ چیزه ناراحت کننده فکر نکنید.![]()
بعد از گذشت یک ساعت ، با خودتون بگید که فقط یک ساعته دیگه ، فقط یک ساعته دیگه من شادم.![]()
این مدت رو تندتند برای خودتون تمدید کنید![]()
من بهتون قول میدم بعد از گذشته مدت زمانی ، که بستگی به خودتون داره ، تمومه غم و غصه هاتون رو فراموش میکنین![]()
میخوام ازتون یک خواهشه دیگه کنم.![]()
همین الان یک لبخند بزنید.در هر حالتی که هستید حتمن این کار رو انجام بدین![]()
خیلی ازتون ممنونم![]()
![]()
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73