واجبه همیشه چيزها یا آدمهای بی خاصیت و آشغال رو ، از زندگی و فکرتون بیرون کنید.
اونهایی رو که خاصیتشون گند زدن به اعصاب و روانتونه.![]()
خودتونو جوری بالاببرید که دیگران دنبال شما،فکرتون و سوادتون بدووند.![]()
فکرهای منفی در مغز و تفکر شما هیچ جایی ندارند مگر اینکه شما اجازه بدین،وارد مغزتون بشن .
اونهارو از مغزتون شوت کنید بیرون.![]()
شما بهترین و برترین هستید.بعد از خدای مهربون قدرته دوم عالم هستید.![]()
به هیچ کس و هیچ چیز اجازه ندهید شمارو از بین ببرد .![]()
براتون مهم نباشه دیگران راجع به شما چی میگن یا چی فکر میکنند.مهم اینه که شما راجع به خودتون چی قضاوت میکنید.![]()
همیشه مال و ثروتو درصورت از دست دادن بازم میتونید به دست بیارید اما اگه اعصابتونو ناراحت کنید ، هیچ جوری نمیشه جبرانش کنید.![]()
اگر خدا عزیزی رو ازتون بگیره ، جوره دیگه ای براتون جبران میکنه.![]()
ساله نو رو به همتون تبریک میگم و بهترینها رو براتون آرزو میکنم .![]()
![]()
![]()
![]()
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88