هفته پیش شخصی به نام کاربری ss ، یک کامنت با فحش برام گذاشت و باعث شد پست این هفته رو راجع به اون شخص بنویسم .![]()
من خدمته سربازیم در نیروی انتظامی بود.از کسی نمیترسم . هرکی که میخواد باشه .توی خدمت سربازیم دزد، قاتل و انواع خلافکارها رو زیاد دیدم.برام این فحشها مهم نیست.از خطر ، مرگ و ترس استقبال می کنم.![]()
به همه خوانندگان محترم وبم توصیه میکنم که توی زندگیتون هیچوقت از هیچ کس و هیچ چیز جز خدا نترسید.چون آدم ترسو با یک مرده فرقی نداره.اگر بخواهید بترسید، هیچوقت قاضی،دادیار،داور و پلیس و سرباز شجاعی نخواهید شد.![]()
اگر انسان میترسید،هیچوقت اشرف مخلوقات نبود.![]()
خداوند متعال در قرآن کریم میفرماید;اگر خدا ترس و پرهیزکار باشید مکر و حیله کسی بر شما کارساز نیست.![]()
اما جواب من به اون کسانی که با اسامی مختلف مثل حسن،حسین مامیترا و ss، محمد ، ممسوح ، ناشناس ، وحید ، عماد و ........و هرشخصه دیگه ای وارد وبلاگ دیگران شده و دشنام میدهند یا تهدید میکنند اینه ، ![]()
مطابق قانون جرایم رایانه ای ، قوه قضاییه بین سه ماه تا دو سال حبس برای توهین و فحاشی درفضای مجازی درنظرگرفته.![]()
IP ، ASP و تلفن شما که درساعت 34;19 روز جمعه 13 اردیبهشت در وبلاگم فحش نوشتین در مخابرات موجوده.![]()
پرسیدم.![]()
پیدا کردنتون و تشریف بردنتون به زندان توسط پلیس فتا زیاد طول نمیکشه.![]()
با سوء پیشینه کیفری که برات صادر میشه هیچ جایی استخدامت نمیکنن ، مجوز برای کار بهت نمیدن و درصورت شاغل بودن ازمحل کارت بیرونت میکنند.![]()
من باهات کاری ندارم ، چون طبق تجربه سربازیم و دروسی که میخونم ، مطمئنم حتمن زندان رو تجربه خواهی کرد.چون اولین بار نیست که میری توی وبلاگ فحش مینویسی و تهدید میکنی ، اینو دوستام بهم گفتن.![]()
این پستو برای این نوشتم ، به همه کسانی که توی فضای مجازی ، مزاحم یا تهدید کننده دارند ، بگم که از تهدید و فحاشی نترسید.![]()
اگه شما مزاحم دارید ، با مراجعه به دادسرای جرایم رایانه ای ، شخص خلافکار رو راحت میتونین بیندازین توی زندان.![]()

.خوشم نمیاد کسی رو با شکایتم بندازم زندون.مرامم این نیست.![]()
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102