خدای بخشنده و مهربون در جهان آخرت از ما بنده ها راجع به دو موضوع سئوال میکنه
سئوال 1- در مورد اعمالی که در این دنیا انجام دادیم
سئوال 2- در مورد توانایی هایی که خدا بهمون داده و ما استفاده نمیکنیم
چند روز پیش داشتم میرفتم سرکار دیدم از سطل آشغال بوی خیلی بدی میاد و آقایی داشت از اون تو غذا بر میداشت و میخورد.
خیلی ناراحت شدم
قلبم درد گرفت .
این صحنه ها رو هر روز زیاد میبینم و بسیار متاثر میشم.
من از همه خوانندگان وبم خواهش میکنم در هر سن و سال و هر مقام و پستی که هستند خیلی خوب درس بخوانند و تلاش کنند تا بتونند در سرنوشت هموطناشون دخالت کنند و فقر و بیکاری رو ریشه کن کنند
خیلی دوستتون دارم
مرسی
نوشته شده در پنجشنبه هشتم تیر ۱۳۹۶ ساعت 21:6 توسط : ت | دسته :
امید...