چیزی که امیدو خیلی ناراحت میکنه

خرید بک لینک

خدای بخشنده و مهربون در جهان آخرت از ما بنده ها راجع به دو موضوع سئوال میکنه

سئوال 1- در مورد اعمالی که در این دنیا انجام دادیم

سئوال 2- در مورد توانایی هایی که خدا بهمون داده و ما استفاده نمیکنیم

چند روز پیش داشتم میرفتم سرکار دیدم از سطل آشغال بوی خیلی بدی میاد و آقایی داشت از اون تو غذا بر میداشت و میخورد.

خیلی ناراحت شدم

قلبم درد گرفت .

این صحنه ها رو هر روز زیاد میبینم و بسیار متاثر میشم.

من از همه خوانندگان وبم خواهش میکنم در هر سن و سال و هر مقام و پستی که هستند خیلی خوب درس بخوانند و تلاش کنند تا بتونند در سرنوشت هموطناشون دخالت کنند و فقر و بیکاری رو ریشه کن کنند

خیلی دوستتون دارم

مرسی

نوشته شده در پنجشنبه هشتم تیر ۱۳۹۶ ساعت 21:6 توسط : ت | دسته :

امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: چیزی,امیدو,خیلی,ناراحت,میکنه, نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: پنجشنبه 2 شهريور 1396 ساعت: 18:52

صفحه بندی