برای همه ما ممکنه که توی زندگیمون اتفاقاته ناگواری بیوفته که اصلن انتظارشو نداریم.![]()
مثلن عزیز یا عزیزانی رو توی سانحه از دست بدیم یا به عشقمون ، بنا به دلایلی نرسیم و شکست عشقی بخوریم و یا به آرزویی که دوست داریم دست پیدا نکنیم![]()
این اتفاقات برای همه آدمهای دنیا به صورتهای مختلف میوفته .![]()
![]()
****************************************************************
خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید :![]()
![]()
((یاری بجویید از من به صبر و نماز و مقاومت![]()
![]()
اگر خدا ترس و پرهیزکار باشید مکر و حیله هیچکس بر شما کارگر نیست![]()
![]()
من به شما بندگان از رگ گردن نزدیکترم شما رو می بینم حرفتان را می شنوم و دعایتان را مستجاب میکنم.![]()
![]()
چه بسیار چیزها که فکر میکنید خیر و صلاحتان در آنهاست در حالیکه این طور نیست و چه بسیار چیزها که فکر میکنید خیر و صلاحتان درآن چیزها نیست در حالیکه این طور نیست و خدا دانا و عالم است![]()
![]()
خدا شما را بس است![]()
![]()
هر آنچه خدا بخواهد همان خواهد شد نه آنچه که بنده بخواهد![]()
![]()
هرگز به خاطر آنچه به دست می آورید خوشحال و مغرور نشوید و به خاطر آنچه از دستتان رفت افسرده و ناراحت نشوید![]()
![]()
جزء خدای مهربان هیچ دوستی ندارید![]()
))
****************************************************************
یعنی اینکه تنها نیستید و خدا در کنار شما و با شماست.اون دوست و یاور شماست
.![]()
هر مصیبتی که براتون پیش اومد ، و شما رو از نظر روحی و روانی بهم ریخت بدونید که درمانش طول میکشه![]()
بین 6 ماه تا 2 سال![]()
بستگی به همت و تلاشه خودتون داره![]()
اگه شماها شکست عشقی و عاطفی خوردید ، اینو بدونید که دختر و پسره خوب توی دنیا خیلی زیاده![]()
خیلیها هستن که آرزوشون رسیدن به شماست و شما رو خوشبخت میکنن.![]()
****************************************************************
برای درمون شکست عشقی ، عاطفی و روحی بهتون میگم که چیکار کنید:![]()
1- اول باید واقعیتو بپذیرید.اتفاقی رو که افتاده قبول کنید
.
2- باید روزی یک ساعت ورزش یا پیاده روی کنید.![]()
ورزشی رو که میخواهین انجام بدین ، اگر بدنسازی یا رزمی باشه خیلی برای روحیتون عالیه![]()
همه چی رو به خدای بزرگ بسپارید و بدونید که گذشت زمان همه چی رو براتون درست میکنه![]()

از 15 فروردین برای دو هفته نمیتونم بهتون سر بزنم. بعد از آن در طول هفته هم پنجشنبه و جمعه میتونم بهتون سربزنم .میبخشین![]()
![]()
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57