خداحافظ

خرید بک لینک

سلام

اومدم به همتون بگم که این آخرین باریه که انگشتای من برای نوشتن یک پست به کار میره

نظرخواهی هامو همرو بستم

دیگه نمیام مطلب جدید بنویسم

من خیلی راجع به این موضوع فکر کردم

بابت هر کامنت،مطلب و نوشته ای که باعث شدم کسی ازم دلخور و رنجور بشه،عذرخواهی میکنم

شخصی هم گاهی با نام ... میومد و نمیدونم چرا ازم دلخور بود و کامنتای مخصوصی میزاشت.از شما هم عذر خواهی میکنم که باعث ناراحتیتون شدم

وی چتمو بستم.برای همیشه و وبلاگمو ترک میکنم بازم برای همیشه

امیدوارم منو ببخشید.

الان حالم خوب نیست یعنی روحیم داغونه ولی تا آخره همین هفته برای آخرین بار و فقط یک بار به مخاطبهای ثابتم سر میزنم

زود فراموشم میکنین و به نبودنم عادت میکنین

سال بعد همین موقع آمار بازدیدهای وبم ، عدد صفره

خیلی راجع به این تصمیمم فکر کردم و به نظرم کارم درسته

-------------------------------------------------------------------------

داداش ب عزیزم که هفته پیش با هم چت میکردیم،اگه اومدی وبم حرفمو گوش کن و سریع برای امر خیر اقدام کن

اون دختره خوبیه

-----------------------------------------------------------------------

عسل آبجی ، جانه برادر ببخشید که دارم میرم.با مامان رفیق شو ، برات عالی میشه و رفیق بمون

---------------------------------------------------------------------

سلام زینب جان

خوبی؟

بهت سر میزنم.ولی اینو بدون که ازدواج خانمها زیره سن قانونی جرمه.حتی اگه با رضایت خوده عروس خانم باشه.آقا دامادو به جرم گول زدن عروس خانم میبرن زندان و شلاقش میزنن.

این مطلبو پرسیدم

متاسفانه هیچ کاریش نمیشه کرد و راه حل قانونی نداره

باید بری فقط درستو بخونی تا به سن قانونی ازدواج برسی

------------------------------------------------------------------

خدا نگهدار

امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:37

صفحه بندی