
سلام![]()
اومدم به همتون بگم که این آخرین باریه که انگشتای من برای نوشتن یک پست به کار میره![]()
نظرخواهی هامو همرو بستم![]()
دیگه نمیام مطلب جدید بنویسم![]()
من خیلی راجع به این موضوع فکر کردم![]()
بابت هر کامنت،مطلب و نوشته ای که باعث شدم کسی ازم دلخور و رنجور بشه،عذرخواهی میکنم![]()
شخصی هم گاهی با نام ... میومد و نمیدونم چرا ازم دلخور بود و کامنتای مخصوصی میزاشت.از شما هم عذر خواهی میکنم که باعث ناراحتیتون شدم![]()
وی چتمو بستم.برای همیشه و وبلاگمو ترک میکنم بازم برای همیشه![]()
امیدوارم منو ببخشید.![]()
الان حالم خوب نیست یعنی روحیم داغونه
ولی تا آخره همین هفته برای آخرین بار و فقط یک بار به مخاطبهای ثابتم سر میزنم![]()
زود فراموشم میکنین و به نبودنم عادت میکنین![]()
سال بعد همین موقع آمار بازدیدهای وبم ، عدد صفره![]()
خیلی راجع به این تصمیمم فکر کردم و به نظرم کارم درسته![]()
-------------------------------------------------------------------------
داداش ب عزیزم که هفته پیش با هم چت میکردیم،اگه اومدی وبم حرفمو گوش کن و سریع برای امر خیر اقدام کن![]()
اون دختره خوبیه![]()
-----------------------------------------------------------------------
عسل آبجی ، جانه برادر ببخشید که دارم میرم.با مامان رفیق شو ، برات عالی میشه و رفیق بمون![]()
---------------------------------------------------------------------
سلام زینب جان![]()
خوبی؟
بهت سر میزنم.ولی اینو بدون که ازدواج خانمها زیره سن قانونی جرمه
.حتی اگه با رضایت خوده عروس خانم باشه
.آقا دامادو به جرم گول زدن عروس خانم میبرن زندان و شلاقش میزنن.![]()
این مطلبو پرسیدم![]()
متاسفانه هیچ کاریش نمیشه کرد و راه حل قانونی نداره![]()
باید بری فقط درستو بخونی تا به سن قانونی ازدواج برسی![]()
------------------------------------------------------------------
خدا نگهدار![]()
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46