امیدوارم هیچ وقت مجبور نباشید که این پست رو انجام دهید

خرید بک لینک

سلام

در مقابل هر دزد یا متجاوز به عنف ، یا هر انسانه غیر نرمالی که مجبور, به دفاع از خود هستید ، در شرایط استثنایی که دسترسی به پلیس یا مردم رو ندارید ، به روش ذیل عمل کنید:

1.اگر شخص مزاحم مرد بود در مرحله اول با تموم قوا با کف پا ، یا زانو یا مشت به اندام تناسلی او ضربه بزنید ، ((بین دو پا)) در مرحله دوم بامشت به گیجگاه او ضربه بزنید در مرحله سوم انگشتان خود را وارد چشم فرد مزاحم کنید.

2. اگر شخص مزاحم زن بود،با مشت خود محکم به قفسه سینه او ضربه بزنید.

نترسید.

ممکنه از من بپرسید که چرا امید این پستو نوشت؟دلیلش اینه که دوسال پیش دزدی وارد خونه یکی از اقوام خانم پسرعموم میشه و متاسفانه خانم صاحبخانه در سن 40سالگی با داشتن فرزند به قتل میرسه

امید...

ما را در سایت امید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:37

صفحه بندی