سلام![]()
در مقابل هر دزد یا متجاوز به عنف ، یا هر انسانه غیر نرمالی که مجبور, به دفاع از خود هستید ، در شرایط استثنایی که دسترسی به پلیس یا مردم رو ندارید ، به روش ذیل عمل کنید:![]()
1.اگر شخص مزاحم مرد بود در مرحله اول با تموم قوا با کف پا ، یا زانو یا مشت به اندام تناسلی او ضربه بزنید ، ((بین دو پا)) در مرحله دوم بامشت به گیجگاه او ضربه بزنید در مرحله سوم انگشتان خود را وارد چشم فرد مزاحم کنید. ![]()
2. اگر شخص مزاحم زن بود،با مشت خود محکم به قفسه سینه او ضربه بزنید.![]()
نترسید.![]()
ممکنه از من بپرسید که چرا امید این پستو نوشت؟دلیلش اینه که دوسال پیش دزدی وارد خونه یکی از اقوام خانم پسرعموم میشه و متاسفانه خانم صاحبخانه در سن 40سالگی با داشتن فرزند به قتل میرسه![]()
ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49