هیچوقت ناامید نشید در هر شرایطی.
خدا=امید
شیطان=ناامیدی
چون خدا میگه هیچکس از رحمت من ناامید نمیشود مگر اینکه کافر باشد.
همیشه امیدوار باشید و از ناامیدی متنفر باشید
شاد باشید و بخندید و امیدو خیلی دوست داشته باشید.
عاشقش باشید
نوشته شده در جمعه دوم تیر ۱۳۹۶ ساعت 8:0 توسط : ت | دسته :
امید...ما را در سایت امید دنبال میکنید
برچسب: امید, نویسنده: بازدید: 64