اگر به کسی خوبی کردید و جوابتونو با بدی داد ناراحت نشید و تعجب نکنید
اگر دلتونو شکستن ناراحت نشید و تعجب نکنید
اگر به کسی پول قرض دادید و بهتون بر نگردوند و بهتون به جای تشکر فحش داد تعجب نکنید و ناراحت نشید
طبیعت و سرشت خیلی از انسانها همینطوره
شما اصلن نباید از رفتارشون ناراحت بشین و تعجب کنید .این رفتار رو کاملن طبیعی و عادی بدونید
وقتی خدای مهربون تو قرآن میگه که : بنده نسبت به پروردگار خود بسیار ناسپاس است شما تکلیف خودتونو بدونین
شما که دیگه از خدا بهتر و بالاتر نیستید.
پس رفتار زشت مردم براتون کاملن عادی باشه و ناراحت نشین
نوشته شده در شنبه سیزدهم خرداد ۱۳۹۶ ساعت 6:15 توسط : ت | دسته :
امید...